30 Ocak 2013 Çarşamba

Deity/ Jennifer Lynn Armentrout

    Bir an önce okumak istediğim mükemmel Melez serisinin 3. kitabı Deity çıktı, çıktı ama çevirisini beklediğimiz için zorlu bir dönemden geçiyorum. Alex'e alıştım, bazen onu kontrolsüz ve tuhaf buluyorum ama yine de bağlandım. Zaten Jennifer'ın kaleminden olan kitaplar insanı hep sürükleyen cinsten oluyor...Her neyse konuyu dağıtmayalım. Seth ve Aiden arasında kalan Aleximiz zorunlu olarak benim favorim Seth'i seçmişti. Sanırım bu kitapta aksiyon dışında bu ikilemi göreceğiz. Aiden'ın onun için kendini riske atması, hiç yapmak istemediği zorlama büyüsünü biri üzerinde kullaması, üstelik Alex için... Bu gibi şeyler yasak aşkı Aiden'a olan duyguları onu zorlayacak ki baş belası Seth'im de cabası ve ona karşıda hoşlandığını biliyorduk. Uzun lafın kısası Dex gibi atik bir yayınevinden heyecanla beklediğim bu kitabı okumak için sabırsızlanıyorum. Dex yakında, çok yakında diyor ama... Hadi Dex bu kitabı çıkar artık! :) DEX'in verdiği haberlere göre Mart ayında elimizde olcakmış. Tanrı kitabını sabırsızlıla bekliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder