2 Mart 2013 Cumartesi

Onyx - Lux Series Book 2 / Jennifer L. Armentrout

   Evet, evet... Beklediğiniz Onyx yorumumla yeniden karşınızdayım kitap farelerim. Hepimizin ''I want you!.'' diye seslendiğimiz sevgili uzaylımız Daemon ve Kediciğine bir kitap kadar uzağız. Yakında Türkçe edisyonu DEX'ten çıkacak, lakin ben sabırlı biri olmadığım için orjinal versiyonunu alıp, okudum. Çok çok bayıldım, ağzımın suları aktı.... Bilmiyorum daha neler oldu ama mükemmel, mükemmel. Yani tempo hiç düşmüyor !
  
   Onyx'te o öküz Daemon bir melek uzaylı kadar sakin ve inanılmaz ama kibar. Çiçekler, hediyeler adeta Katy'i el üstünde tutuyor. Ama ilk kitaptan hatırlayacağınız olayların ikisi arasında bir bağ kuruyor ve tüm bu jestler, iç güdüsel korumaların sebebinin bağ olduğunu düşünüyor Katy... Tıpkı kardeşi Dee'yi koruduğu gibi. Neyse Katy böyle düşüne dursun  şahsen Daemon'ın ben bu hallerine bittim. Yani hala aralarındaki ilişkiyi adlandırmak zor, beni bile ikilemde bırakıyorlar. Hımm, asıl konuya gelirsek yeni bir karakter daha çıkıyor karşımıza Blake.. Daemon'ı çılgına çeviren o çocuk.. Sanırım Katy'e yakın davranmaya başlayana kadar o sessiz Blake'i kimse fark etmemiş. Üstelik onun da tuhaf bir sırrı var. Gerçi buradaki karakterlerin hiçbiri normal olmadığı için tuhaf demek yanlış. Herneyse Daemon'ın bu çocuğa takmadığı isim mi, yapmadığı pislik mi kalmadı. Rezil Daemon, çok ayıp!.. Yani kitabın bu bölümlerini okurken hem keyif aldım (aptal aptal sırıttım) hem de Daemon'ın bu hallerine mum gibi eridim. Daemon'ın bu yönü yani kıskanç tarafı korumacı ve aşağılayıcı yönünden daha beter.

        Katy'de de tuhaf şeyler başlıyor. Daemon'ı hissedebiliyor, ufak tefek uzaylı yetenekleri yapabildiğini keşfediyor ve o bu durumdan korkuyor. Kedicik işte...

    Tüm bunlar hoş diyorsunuz, ama biliyorsunuz ki bu grubun olduğu yerden bela eksik olmaz.. Hemen karşınıza DOD'u sunuyorum... Dawson ve Bethany'nin kayboluşundan bile sorumlu DOD. Katy'de Daemon ve onun keşfedilmesinden korkuyor. Ama aynı zamanda yeni bilgiler gün ışığına çıkıyor Dawson'la ilgili. Belki hala yaşıyor olabilir.
   
Sizlere küçük bir alıntı, umarım düzgün çevirebilmişimdir.
        Daemon tabloya yaslandı.''Yani bunun ne olduğunun bir önemi yok.''
    ''O zaman nedir Daemon?''Gözlerimdeki hüsranım yaşlarla iniyordu.''Neden şimdi, neden üç ay önce aynı havayı solumaya bile tahammül edemedin?Aramızda bağ var. Mantıklı olan tek şey bu.''
  
  Anlaşılacağı üzere Katy olan biten her şeyi bağdan kaynaklandığını sanıyor ama dahasıda var ve Jennifer'a hep daha fazlası için yalvaracaksınız!..

    Yani bu kitapta da kendinizi heyecanın, adrenalinin, kıskançlığın :), sırların ve hiç beklenmeyen ihanetlerin ortasında bulacaksınız. Jennifer bizi Lux' a götür diye yalvaracaksınız ya da bir Daemon'ı da bize ışınla gibi cümleler..  En yakın zamanda ülkemizde görmekten mutluluk duyacağım ve Türkçesini okumak için de sabırsızlanıyorum. Her şeyden önce bize bu kitapları okutturacak olan DEX'e sonsuz teşekkürler. Haa, spoiler içerir. YAY! :) Daemon'a olan sevgimi başka nasıl ifade edebilirim, bilmiyorum...
 Ama bekleyemiyor, ingilizcesini de okumak istiyorum derseniz e-book olarak satın alıp, okuyabilirsiniz. Tabiki iyice araştırın, ben çoğu kitabı e-book olarak okuyorum, bilginize..


                Bu arada Obsidian'ın net olmasa da çıkış tarihi DEX'ten paylaşıldı. Nisan'ın sonu gibi satışa sunulacağını açıklayan DEX, bu haber karşısında dur durak bilmeyen Daemon severlerin duygu seli altında ezilmekten son anda kurtuldu. :)    Ve Daemon, en tatlı troublemaker...
      

2 yorum:

  1. Ya şuan beklemekten ölücem heralde Onyx'i :) Umarım DEX yakın zamanda çıkarır çünkü Jennifer öyle bir yerde bitirmiş ki insan merak etmeden duramıyor :) Sence ne zaman çıkar türkçe olarak Onyx ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Mart'ın sonu gibi bekliyorum ama Nisan'da da çıkarabilirler. Çok fazla bekleyeceğimizi sanmıyorum Asude. :)

      Sil