23 Mart 2013 Cumartesi

Safkan (Pure) - Melez Sözleşmeleri Serisi (The Covenant Series-Book 2)/Jennifer L. Armentrout

 
   Bu seriyi ne kadar çok övdüğümü ve bağrıma bastığımı biliyorum. Ama bunda ne Aiden'ın ne de Alex'in imkansız aşkının payı var. Sadece Seth!.. Kitapta beni hiç sıkmayan, eğlendiren en mükemmel karakter. Safkan'da daha çok tanıma fırsatı bulduğum için çok çok çok mutluyum. Zira aciz ve çözümsüz karakterleri hiç sevmem. Özellikle Aiden gibi. Bu kitapta ondan biraz daha nefret ettim. Çünkü yarım akıllı Alex'in duygularıyla sürekli oynayacak. Onu umutlandırıp, tekrar bir şey olmamış gibi 'hayatına devam et' naraları atacak. Yok yasakmış yok öyle, yok böyle. However...

   Asıl konuya gelirsek Alex apolyon olmaya daha da yaklaşıyor. Seth'le biraz daha yakınlaşıyor. Ama Aiden'dan vazgeçemiyor. Bunun ne kadar yanlış olduğunun farkına varıyor ama birkaç dönüm noktası yaşamıyor değil. Kitabın adı ilk bakışta fazla bir mana barındırmasa da, okuduktan sonra taşlar yerine iyice oturuyor. Safkanları çok daha yakından tanıma fırsatı buluyoruz. Olaylar Alex'i Catskills'e sürüklüyor. İyi bir nedenden olmadığını söylememe gerek yok. Konsey'e çağrılan Alex'i aslında pek de iyi şeyler beklemiyor. Sonuçta bir Melez, Safkanlar'ın arasındaysa ve üstelik şüpheli gibi davranılıyorsa durum kötüdür. Furiler üzerlerine bir lanet gibi salınıyorsa durum daha da berbattır.

     Dediğim gibi Aiden'dan vazgeçemese de, Seth'le yakınlaşıyor. Bu bir seçime dönüşüyor. Hatta Seth'le çalışmalarının birinde apolyon işareti kazanıyor ve Alex çok korkuyor. Salak saçma yöntemlerle izi silmeye bile çalışıyor. İkisi arasında geçen diyalog beni güldürmüştü. Seth, gerçekten inanılmaz renkli bir karakter. :)

        Uzanıp sağ elimi tutarken bana bilmiş bir bakış fırlattı. Elimi çevirdi. ''Hala orada.''
        Başımı öne salladım. ''Yıkayıp çıkarmaya çalıştım.''
        Seth irkilerek güldü. ''Yapma be Alex, yıkamakla çıkar mı hiç?''
        Yanaklarım kızardı. ''Evet, çıkmadığını artık biliyorum.''

     Gerçekten eğlenceli bir sahneydi. Ve daha fazlası var. Seriye başlamayanlara önerim; gecikmeyin, herkes  Melez Sözleşmeleri'ni okuyor. En atik ve adrenalini bol yayınevi DEX, yepyeni bir Dünya'yı sizlere sunuyor. Kaçırmayın, teşekkürler DEX!..

2 yorum:

  1. Ahh sevgili Fare, ben de yeni okudum Safkan'ı. İki kere. Onyx daha çıkmadığı için depresyona girip onu almıştım. Ama kitapçım gel gör ki Melez kalmamış dedi. Ben de nasılsa gelir alırım diye teslim gününü bekliyordum. Ama bu sırada başka bi yarım kalan seriyi bitirdim sonra dayanamadım Melez'i kısmen biliyorum diye okudum Safkan'ı. İlkten önce ikinci kitabı okumuş oldum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın, bazen kitapların çıkmasını beklemek çok sıkıntılı bir durum olabiliyor. Ama Melez yorumumu okuyup daha fazla bilgi edinebilirsin, ve kesinlikle Melez'i okumalısın, sevgilerimle kitaplikfaresi :)

      Sil