2 Nisan 2013 Salı

Ne Okusam? Ne Okusam? - Hobbit'i Okusam...


 


  Hobbit filmi çok tartışıldı, kitapla uyuşmuyor dendi. Bende kitaplığımdaki Tolkien köşesinden kitabı alıp okumaya başladım. Ve inanılmaz! Hobbit gerçekten Yüzüklerin Efendisi'nde aklımıza takılan birçok şeyi, özellikle ırkları ve Bilbo Baggins'i daha tanıma ve anlamaya yardımcı bir roman. Zaten söz konusu J. R. R. Tolkien olunca fazla bir şey söylemeye gerek kalmıyor. Filmini henüz izlemedim zira kitaba başlayalı saatler oldu ama çok çok yakında kitabı bitirip filmi izleyeceğim. Böylece eleştiriler hakkında bir fikrimin oluşacağını düşünüyorum. En yakın zamanda kitap yorumuyla karşınızda olacağım. Ama kardeşimin pis olarak nitelendirdiğim saldırısı sonucunda, filmin mükemmel müziği ve sözleriyle beni etkileyen 'Misty Mountains'i dolaylı olarak dinledim(!) ve sizlerinde dinlemesini istediğim için şarkıyı paylaştım. İnanın vakit kaybı değil. :) Filmi için sabırsızlanıyorum, herhalde yarın izlerim...:))











        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder