13 Nisan 2013 Cumartesi

Tanrı (Deity - The Covenant Series Book # 3) - Melez Sözleşmeleri Serisi 3. Kitap / Jennifer L. Armentrout



  Deity, yorumumu merakla beklediğinizi umuyorum. Melez Sözleşmeleri serisini ne kadar çok övdüğümün farkındayım. Serinin devam kitabı Tanrı'yı beğendim, sadece bazı nedenlerden dolayı Jennifer L.'ye olan antipatim arttı.Olsun yine de Seth'in yeri bende ayrıdır. Jennifer, kendini kollasan iyi olur kızım!! :))
   Tanrı'da gözlemlediğim kadarıyla Seth'le Alex daha çok yakınlaşıyor. Alex uyanmaya bir adım daha yaklaşıyor ve babasıyla ilgili önemli bir bilgide gün ışığına çıkıyor. Babası yaşıyor olabilir mi? Kabul etmek gerekirse Melez'de kendimi kitaba kaptırma derecesine gelmemiştim. Yani ilk iki kitapta zamanla en iyiye ulaştı. Jennifer L. Tanrı'yla efsaneleşti. Çünkü üçüncü kitap insanı bir girdap gibi içine çekiyor.

 
   Jennifer'a kızma sebebim Seth'e çok alışmış ve sevmiş olmam, onun ise Seth'i bambaşka bir karaktere dönüştürüyor olması. Yani tanıdığımız Seth'in duyguları ve güç hırsı arasında kalmış olarak buluyoruz. Bu da ona pek iyi şeyler yaptırmıyor. Örneğin Alex'i erken uyanmasını sağlamak. Sürekli olarak melezlerin haklarıyla ilgili nutuklar çekiyor, safkanların onları ezdiğini söylüyor. Doğru olan bir konu ama yapmak istediği şeyler yüzünden Alex'i kullanmak istiyor, yani onu en hassas olduğu konudan vuruyor. :/

   Yani bu kitapta çok şaşıracaksınız. Alex zaten 'nerede bela, orada ben' tarzında. Yepyeni düşmanlar ve olaylarla sarsılacağız.

   Harika bir devam kitabıydı. Yorumu benden, okuması sizden. Spoilerı bol. :)) Teşekkürler DEX!!! Yine tam on ikiden vurdun. ;) Kitaplık faresi bu seriyi seviyor mu ne!?





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder