18 Nisan 2013 Perşembe

Uyumsuz (Divergent)'ın 3. Kitabının Adı Açıklandı! -Allegiant-Veronica Roth


  Merakla beklediğimiz Uyumsuz yani Divergent'in üçüncü ve son kitabının adı belli oldu!! Serinin 3. devam kitabının adı 'Allegiant' olacak!! Merak edenler USA Today'den Veronica'nın kendisinden öğrenebilirler. İnanın içimde kocaman bir mutluluk oluştu, zira Divergent en sevdiğim serilerin başında geliyor. Veronica'ya bu seri için teşekkür ediyorum ve Artemis'e bizimle bu seri ve yazarı tanıştırdığı, kitap damaklarımıza yeni bir tat kattığı için koskocaman bir Teşekkür ediyorum!!..

2 yorum:

  1. Artemis'e maalesef teşekkür edemiyorum, 3.kitap yurt dışında çıkalı neredeyse 4 ay olacak. Yayınevi ile ilk iletişime geçtiğimde Ocak ayında kitabın Türkiye'de yayınlanacağını söylemişlerdi, şimdi ise iletişime geçtiğimde hala çeviride diyorlar. Bu gidişle 3. kitabın filmi çıkacak kitabı hala okuyamamış olacağız -,- Zaten bir sürü spoiler da yedim yurt dışındaki okuyucuların twitter hesapları sağolsun. Yine de sabırsızlık içinde bekliyorum bu muhteşem serinin 3. kitabını :)

    YanıtlaSil
  2. Artemis gerçekten çok yavaş bir yayınevi.. Çok iyi serilere başlangıç yapıyor ama devamını beklemek çok zor oluyor, çünkü bir türlü çıkartmıyorlar. Böyle yaptıkları için Artemis'ten kitap alıp, almamayı iyice düşündürüyorlar. Yani sonuna kadar haklısın.. Yurt dışındaki okuyucuların yanında boynumuz bükük kaldı Artemisss!.. :))

    YanıtlaSil