20 Mayıs 2013 Pazartesi

Elit - A Selection Novel - Yayına Hazırlanıyor..

Âşık olmak nasıl bir şey?” diye sordu.

Bir yanım acıdı. Bunu bana neden hiç sormamıştı ki? Daha sonra fark ettim ki May’in bildiği kadarıyla ben hiç âşık olmamıştım.

Lucy buruk bir şekilde gülümsedi. Kısaca, “Bu senin başına gelebilecek en muhteşem ve en berbat şeydir,” dedi. “Harika olduğunu bilirsin ve sonsuza kadar sürmesini istersin ve ona sahip olduğun her an, kaybetme korkusunu da beraberinde yaşarsın.”

Usulca iç çektim. Kesinlikle haklıydı.

Aşk, korkunun en güzel haliydi.

  Evet, evet çok beklediğimiz, kendimizi başka serilere adasak bile yerini dolduramadığımız Selection serisinin ikinci kitabı Elit yayına hazırlanıyormuş. Ya DEX, sen nasıl bir yayınevisin. :) Çok mutlu ettin bizi, hemde çok..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder