2 Mayıs 2013 Perşembe

Jennifer L. Armentrout ve Bir Karakter Klasiğimiz Daemon Black ile Röportaj :)


Jennifer L. Armentrout: Neden beş saat geç kaldın?
Daemon Black : 8′de gel dedin sanmıştım.
JLA : Hayır, 3 dediğime eminim. Hatta sana mesaj ve mail bile yolladım.
DB : Hadi ya, tüh!
JLA : Ayrıca seni – sapık gibi – beş kez aradım.
DB : Uyuyordum.
JLA : Saat 8′e kadar uyuyor muydun?
DB : Güzellik uykumu almam gerekli.
JLA: Ah , tabii. Sanki ihtiyacın varmış gibi.
DB: Demek benim güzel olduğumu düşünüyorsun. Öyle mi? Önemli değil. Bu tür iltifatları devamlı alıyorum.
JLA : Senin nasıl göründüğün hakkında konuşmuyoruz. Senin egonun bu odaya sığacağını sanmıyorum zaten. Anladın mı?
DB : Peki, eğer bu bana bakarken salyalarını akıtmana engel olacaksa , öyle olsun.
JLA : Bu söyleşinin gerçek nedenine gelirsek. İnsanlar bilmek istiyorlar.
DB : Neyi?
JLA : Neden böyle odun kafalı olduğunu?
DB : Odun kafa mı? Kaç yaşındasın sen?
JLA : Poponu tekmeleyecek kadar yaşlıyım. Hadi söyle , neden bu kadar öküzsün?
DB : Öküz filan değilim ben.
JLA : Kanıtlar başka yönde.
DB : Peki , belki de sosyal bir insan değilimdir.
JLA : Neden?
DB : Ah , sosyalleşmede zayıfım?
JLA : Bu sosyapatların , zayıf sosyal yeteneklerini bahane etmesi gibi bir şey.
DB : Anlamadım.
JLA : Yeterince iyi bir cevap değil diyorum.
DB: Seni tatmin edemediyse kusura bakmayacaksın artık.
JLA : İşte yine o tavır.
DB : Bence benim etkileyici tavırlarım karşısında duramıyorsun.
JLA : Gülmekten öleceğim şimdi. Konuya dönersek , neden Katy’e böyle kaba davranıyorsun?
DB : Katy nedenlerimi biliyor. Böyle davranmaktan hoşlandığımı ya da haklı olduğumu söylemiyorum ama Katy bunu anlıyor ve önemli olan tek şey bu.
JLA: Bence onu seviyorsun.
DB : Bence başkalarının işine burnunu sokmamalısın.
JLA : Ah, bu çok dokunaklı Daemon.
DB : Bana dokunmak mı istiyorsun? (Sapık)
JLA : Demek istediğim o değildi. Neyse , omuzlarında bir sürü yük var. Bu senin için zor oluyor mu?
DB : Ben ailesinden sorumlu olan tek kişi değilim. Benim gibi bir sürü insan var.
JLA : Ama bu zor olmalı değil mi? Özellikle de olanlardan sonra -
DB : Neden bahsettiğini biliyorum ve sakın o konuya girme!
JLA : Peee -ki. Uzaylı olmak nasıl bir şey?
DB: İnsan olmaktan daha havalı.
JLA : Bir kere olsun güzel bir şey söyleyemez misin? Her şey olabilir. Sadece bir kere.
DB: Bak şimdi , böyle tatlı tatlı söyleyince …
JLA : Bekliyor …
DB : Yılın ilk karının düşmesi her zaman çok güzeldir.
JLA : Vay. Bu beklenmedikti.
DB : Sadece seni şaşırtmak için yaşıyorum.
JLA : Peki. Okuyucularla paylaşmak istediğin bir şey var mı?
DB : Hayaletli dizileri severim.
JLA : Daha duygusal bir şey.
DB : Tamam. Eğer imkanım olsaydı Katy’e söylediğim bazı kaba şeyleri geri alırdım.
JLA : Bu kulağa özür gibi geliyor.
DB : Ha – ha
JLA : Ciddiyim.
DB : Ben de hala gülüyorum.
JLA : Seni odun kafalı.
DB: Tamam , bitti mi yani? Katy Siyah Giyen Adamların filmini alacaktı , birlikte izleyeceğiz.
JLA : Evet. Bitti. Katy’e iyi davranmaya çalış. Onun şikayetlerini dinlemekten bıktım.
DB : Söz veremem.
JLA : Ah , bir de şey vardı – Lanet olsun! Şu uzaylı hız şeyini yapmasından nefret ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder