24 Mayıs 2013 Cuma

Opal - Lux Series Book # 3 / Jennifer L. Armentrout


 Madem Dex Lux serisinin 3. kitabı Opal'in çıkış tarihini açıklayacak, bende incelemesini sizlerle paylaşayım.
  
  Öncelikle şunu belirtmek isterim. Eğer gerçekten kitap yorumu yapıyorsanız gerçekçi ve eleştirilerin doğru olması çok önemlidir. Ben Opal'de serinin heyecanının biraz düştüğünü ve monotonlaştığını belirtmek isterim. Ama kitabın o son bölümü diğer kitaplarına nazaran aksiyonu ve heyecanı düşük olsa da içime binlerce kurt düşürmeye yetti. O nasıl bir bitişti ya rabbi... :))

   Opal'de en sonunda ben ve karakterlerin rahatladığını söyleyebilirim. Daemon ve Katy gerçekten bir aradalar. Tamam her şey çok yolunda olmayabilir. Bir çok kişinin ihaneti (o Blake'i hala öldürmek istiyorum), kayıp ( ya da ölmüş) sanılan kardeşin geri dönmesi herkesin hayatını farklı bir yöne çevirdi. Yinede Katy ve Daemon arasında o eski tartışmalarının yerini tatlı bir sevinç ve romantik duygular doldurmuş.(hihihi)

   Kitabın durağan kısımlarında yani Katy ve Daemon, ilişkileri dışında 3. bir şahıs olan Dawson, sürekli Katy'i resmen 'dikizlerken' buluyoruz. Bu durumdan Katy oldukça rahatsız. Kardeşler gerçekten çok değişmiş olarak karşımızda. Örneğin Dee'yle Katy artık eskisi gibi yakın arkadaş değiller. Onun yerine pislik Ash'le samimi olmuş, yani Katy'e yokmuş gibi davranıyorlar ve Katy gerçekten çok üzgün. Bu kardeşlerin hiç ayarı yok, biri iyi olurken diğeri onun yerine geçip sinir bozucu olabiliyor. Olan Kediciğe oluyor..

  Dawson elbette kötü biri değil (umarım). O, DOD'un elinde tuttuğu Beth'i kurtarma planları yapıyor. Ama bunu tek başına yapamaz, çünkü DOD'dan bahsediyoruz. Hadi ama Dawson, o duvarları kimse geçemez.   

 Bunun dışında Daemon'ın öküzlüğünün altında yatan o romantik kişiliği gün yüzüne çıkıyor. Tamam arada yine pislik yapıyor ama kim mükemmel ki sanki? Genelde Katy'le baş başa vakit geçiriyorlar ama 'aile içindeki canavarlar' bu romantik havayı da bozuyor. Bunların dışında hep baş etmek zorunda oldukları belalarda cabası. Daha çok Katy'nin başı belaya giriyor.Ve o korktuğu güçlerine de alışmış gibi gözüküyor.Yani alışık olduğumuz bir çok şey bu kitapta da devam ediyor.

  Size söylemek için çırpındığım ama ellerimi yazmamak için zor tuttuğum o son bölüm var ya... Woow.. Yani saatli bombayı Jennifer kurmuş, o bölüme varınca da patlatın demiş.:)) Her şey bir anda tuhaflaşıp, değişir mi? Gerçekten olayların bu raddeye varacağını bilmiyordum. Okurken normal bir bitiş olacağını düşünmüştüm. Ama küçük bir tüyo vermenin ne zararı olur ki? Daemon ve Katy en yakınlarını kaybedebilir ya da kaybetmiş olabilir. Bildiğiniz gibi Daemon için ailesi dokunulacak en son şeydir, sanırım artık bu kanuna Katy'de dahil. Belki de kedicikle ilgilidir. ;)


    Her neyse Haziran ayının sonunda DEX, Opal'i çıkarıyormuş. Umarım bir aksilik olmaz. Şimdiden tüm DEX ekibine TEŞEKKÜRLER. Jennifer L.'yi ise bizi bu sinir bozucu ve için için neler olacağını düşündüğümüz bir duruma soktuğu içinde TAKDİR ediyorum. Ama ağlamak istiyorum hala o son bölümün stresini atmış değilim. Zaten Daemon kesinlikle Dünyalı olamaz, öyle biri ancak uzaydan gelir!! :) Origin ise Lux serisinin 4. devam kitabıdır, bu da biline..


 Sonuç olarak; yine deli olacaksınız... Tabiki Daemon'a!
 
   Haziran sonu gibi satışa sunulacakmış bilmek istersiniz diye düşündüm ama belli olmaz Temmuz ayının başında da çıkabilir. Hadi, DEX!! Deamon'ı beklemek çok zor! :))

5 yorum:

  1. o ceset kime ait acaba? çoook merakta kaldım.

    YanıtlaSil
  2. Aynen bende merak ediyorum. Origin'in çıkması için ölüp bitiyorum. Ama madem spoiler çok seviyorsun, o halde seni umarım daha da merakta bırakırım. :)) Origin'de Katy kaçırılıyor ve Daemon onu geri alabilmek için herşeyi yapacakmış. Gerçekte kimlerin iyi olduğunu Deamon ayırt etmekte zorlanacağa benziyor. Her neyse kitabın çıkmasını beklemek zorundayız. ;)

    YanıtlaSil
  3. inanmıyorum çok merak ettim çıkmışmıdır şuan ???

    YanıtlaSil
  4. Hayır, Origin'in ağustos (27'si) sonu gibi çıkacabileceği söylenmişti. Çıkar çıkmaz okuyp yorumunu sizlerle paylaşacağım. Ama Deamon ve Katy için biraz endişeliyim, çünkü daha kötü bir işe bulaşmış gibi gözüküyorlar. Artık meraktan tırnaklarımızı kemirebiliriz! :))

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil