18 Mayıs 2013 Cumartesi

Raised By Wolves - Jenifer Lynn Barnes

  Hem kitap kapağını hemde konusunu beğendiğim bir seriyi sizlere tanıtmak isterim, sevgili kitaplık farelerim.
Uzun lafın kısası kurt adam serilerine farklı bir yaklaşım ve farklı bir kalem, evet evet beğendim.


   Bryn adlı ana karakterimiz var. Onun yaşadığı ve dönüşümünün zorlu tarafı asıl konumuz. Eğer kurt adamlara katılmak istiyorsanız; eski hayatınıza veda etmek zorundasınız.

   Gayet akıcı, heyecanlı ve tehlikelerle dolu bir novel serisi. Jennifer Lynn Barnes bu güzel serinin yazarı. Şu an ülkemizde yok ama birçok siteden e-book olarak okuyabilirsiniz. Ama yurt dışındaki takipçilerimin mutlaka okumasını isterim. Dünyanın dört bir tarafında kitaplık farelerimin olduğunu bilmek çok güzel, bizler kitapları okumayız 'kemiririz'. :)
 

2 yorum:

  1. kemirmek ha :D yorumlarına bayıldım ama biraz ara vermişsin sanki bu ayları göremedim yine de bana melez sözleşmelerinden haber verdiğin için saol bloguna yeni bir takipçi geldi yani bir çentik daha atabilirsin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ara vermedim, sadece biriktirdiğim kitapları okuyorum ama çok yakında kemirmeye doyamayacağınız kitap yorumlarımı paylaşacağım. Çentiği attım :)) hoş geldin birbirinden deli kitap farelerinin arasına :))

      Sil