21 Mayıs 2013 Salı

Revealed (Açığa Çıkmış) - House of Night New Cover Alert (Maybe) :)



   Goodreads'in sıkı takipçilerinden biriyim, sürekli yeni ve önemli bir çok şeyi sizlerle paylaşmayı seviyorum. Benim gibi House of Night delilerine Revealed'ın kitap kapağı 'belki' olabilir diye bir paylaşayım dedim.
 



  Bu da son çıkan cover'ımız. Artık Gece Evi serisi finale yaklaşıyor. Kesinlikle bu serinin bir an önce sonlandırılması gerek, güzel atasözlerimizden biri buna çok uyuyor: Kabak tadı vermeden, ki vermeye başladı bile. Yazarların farklı bir konu ve seriye yoğunlaşmaları gerek. Tanrıçalar ve vampirler bir noktadan sonra insanı boğuyor. Her neyse sizin görüşünüz nedir bilemiyorum, ama bence Zoey ve çetesinin durulması gerek. Hızlı bir yükselişin mükemmel bir sona ihtiyacı var. :)

4 yorum:

  1. Bencede öyle artık konu sulanmaya başladı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi bizim sabrımızında bir sonu var. ;) Artık seriyi bitirmek için okuyoruz, haberleri yok..

      Sil
  2. aynen vampir serilerini noktalıyorum artık bundan sonra farklı şeler okuyacağım sırada yüzüklerin efendisi nin hikayeleri var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen :) artık vampir, melek vs görmek bile istemiyorum. Yüzüklerin Efendisi ve diğer hikayeleri mükemmel kitaplar. Bende başlasam mı acaba? :))

      Sil